ziz

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Tova - 22 november 2011 19:33

Hej små sötisar♥

Ja, ni är små fatta♥♥


Iaf, nu har jag varit och spelat gitarr (el-gitarr denna gången)

Det gick ganska bra...

Tror jag xD


jaja, nu ska jag berätta lite om något ni inte vet :D (tror jag?)


Den 17 Dacember komer jag åka till Sri Lanka :D<3

YEY, men måste gå på ett sketet bröllop när jag är där.

OCH JAG KÄNNER INTE ENS GUBBEN OCH KRRINGEN SOM SKA GIFTA SIG


okej, det är ingen gubbe och ingen kärring som ska gifta dig men jag säger det till alla...

jaja, men jag kommer inte hem förren den 19 Januari så kommer inte vara så aktiv den tiden ^^

Men fatta hur många bilder jag ska ta ♥



Men ah, jag bråkar med Emilia just nu och jag kommer inte säga förlåt till dig förren du ringer.

Klart slut sen får du säga och göra varu vill.




Men ah, see yaa



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenare!!
Tova aka zenziz häär!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska min blogg ha för färger?
 Olika gröna nyanser
 olika blåa nyanser
 olika rosa nyanser
 olika lila nyanser
 olika gula nyanser
 olika röda nyanser
 svart/vit/grå
 lila/rosa/vit
 grön/blå/gul
 Annat
 Gillar som den är
 Vet inte :O

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards