ziz

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Tova - 18 november 2011 19:31

Sry att jag INTE har skrivit här i bloggen!!

Är ju hos pappa och vårt internet är as segt och eh aa, jag har lixom inget tålamod ^^


Lite sugit jag veet, SRY!!


jaja, men nu när jag väl är häär, så ska jag säga lite saker..



Som ni säkert redan vet så har Breaking Dawn redan haft permiär och det är 11 årsgräns på den (YIPPI), och eh, aah, jag SKA se den med Ebba (finns en länk till hennes blogg), och KANSKE med en annan som heter Kino...

Så så as gärna se den med Emilia (finns oxå på länk), men nee, hon ska gå med en annan :( + att ho bor 10 mil bort xD

men jaja, idag så fyller min bonusmamma Ninni år =D Hon fyller 28 ♥

Grattis Ninni♥


hihi,  jaja, nu är typ hela slkten här och aah, det är apa jobbigt!!

öhöhö, okej jaja

Imon så ska HELA JÄVLA SLÄKTEN bowla =D

Det kommer bli kul även om jag kommer loosa =D


eh.,aah det var allt för denna gången =D


SEE YAA♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenare!!
Tova aka zenziz häär!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska min blogg ha för färger?
 Olika gröna nyanser
 olika blåa nyanser
 olika rosa nyanser
 olika lila nyanser
 olika gula nyanser
 olika röda nyanser
 svart/vit/grå
 lila/rosa/vit
 grön/blå/gul
 Annat
 Gillar som den är
 Vet inte :O

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards